THIS IS REAL HAPPINESS

TJABBA TJENA HALLÅ!
Nu har jag kommit hem från MoE, jag hann köpa lite grejer till mej själv och en present till Carmen. Vi skulle köpt svarta Converse och kolla på en dator till mej, men pappa var så trött och eftersom han varit så snäll och köpt massa grejer åt mej lät jag det vara. Så vi ska in någon annan dag och göra det vi inte hann med idag. Iallafallens, här ska ni få se lite av vad jag köpte:




Allt från Vero Moda. Förlåt för dom dåliga bilderna, speccielt på jeanstightsen, men jag kunde bara ta bild med datorn och det var väldans svårt så jag tänkte bara visa detaljerna (drag kedjorna längst ner).
Sen köpte jag ju också presenter åt Carmen och en bodyscrub från Body shop, ett pack färgglada strumpor och massa hårspännen.

TACK PAPPA! :)

Ska föresten klä mej i de svarta jeanstightsen och beiga linnet imorgon på festen. Visar bättre bild på hur det ser ut tillsammans då. Nu ska jag sluta skriva!

ISHKPAT EMELIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0