THE SWEDISH POSE

Men oj, vilken crappy day.
För det första har jag försökt trycka in information i min lilla hjärna, detta gick halvt bra. Inte kul alls, men jag känner mej lite mer prepared inför proven. Jag är JÄTTE orolig över matten, men jag har försökt som satan med detta. Jag har nu suttit och skrivit formlerna för att hitta arean av en cirkel etc. om och om igen för att lära mej dom.
Sedan så har det hänt lite dramatiska saker idag som jag inte vill snacka om, men allt är chill nu.
Tillslut, jag har satans ont i huvudet och nacken.

Immorgon är det prov, efter proven ska jag iväg till ASD och ta prov, sen har jag extramatte. Oh, kul. Och någon gång mellan dessa aktiviteter ska jag hinna plugga inför nästa prov som är på måndag.
Föresten, om jag får IG i minst två prov, så får jag gå om 7:an. OH YEA! 7th grade again, fun stuff.

Kommer inte blogga under denna vecka, Linnea du får ta över. Sakna mej inte allt för mycket! Men plugget kallar så jag hinner inte med den bloggiska världen.

Nu, ska jag säga farväl, kommer sakna er massor alla läsare! Wish me luck på proven, I really need it.

ISHKPAT! IMMA MISS YOU GUYS!


Föresten äre inte alla som är såhär snygga på morgonen va? Ursäkta fjortistecknet. Jag var tvungen.

På tal om fjortistecken har jag råkat andvända den några gånger, i samband med att ha visat bilder på fjortisar som gör detta tecken och detta har resulterat med att i min skola är detta tecken känt som 'the swedish pose'. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0