SUNNY DAY

HELLO. :D Har precis kommit hem från stallet. Idag hade vi hoppning först och då fick jag rida Fanta (inte Fjanta sandra -.-) Jag tycker det gick bra förutom att Fanta är ganska osäker så hon försöker gå förbi hindrerna. Efter lunchen red vi ut, vi kom till värsta bra galopp stället som vi galopperade på. ;) Sedan kom vi tillbaka till stallet och då fick vi gå ut med hästarna i hagen och lite sånt. :)
Lite bilder får ni också. :D



































ÄLSKADE ISHPISCH! Du är saknad min älskade! <3 // Emseli

Nu ska jag gå och vila, är superduper trött. Somnade vid 00.50 igår och vaknade vid 07.30. Ni kanske förstår mina känslor? xD

ISHKPAT LUSK!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fina bilder! :)

2009-06-17 @ 20:25:10
URL: http://www.filurigare.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0