SUMMERTIME SUCKS

Hejsan, ursäkta för mitt lilla impulsinlägg igår, men jag var riktigt pissed. Nu har jag i kanske ett halvår suttit och planerat att ja ska åka till USA i sommar, drömmt mej bort till Taco Bell, Hollister, Target och såklart Universal Studios. Tror ni inte planerna ska helt förändras då? I sommar skulle jag ha åkt på Karlshems ridläger men jag struntade i det även fast jag sååååå gärna ville men jag hade inte tid om jag skulle till USA också. Och nu ska jag inte till USA, och jag har INGET att göra i sommar förutom flyga mellan Danmark och Sverige hela freaking sommarlovet. Nej fy fasiken vad arg jag blev, och som jag sa till Sarah 'If ANYBODY mentions the words Ameica, USA, The States or Tace Bell I will personally decapitate them'. Ni som inte fattadw kan ta fram en ordbok.

Nu har ni eran förklaring och kan framöver förvänta er en gnällig liten Emelie som bara klagar på att allt går fel hela tiden. Tur har jag en bästavän, som kanske ska hänka på en av mina små Danmark resor och SÅKLART att vi springer runt i STHLM lite också! Det är ju iallafall något bra med sommaren.

Nu ska jag iväg och göra mej iordning för skolan, ville bara informera er om värför jag fick ryck och skrev I HATE MY LIFE i ett inlägg. 

ISHKPAT EMELIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0