SOOOOOOOOOOMMMMMMMMMARLOOOOOOOV!!!!

Idag var det skolavslutning, det var verkligen skönt att få sluta skolan. :D Vi hade typ bara samling och sedan gick vi ut till matsalen och lyssnade när folket sjöng. :P Sedan var jag FRIII !!! :D Jag och Bea gick till ICA och där väntade vi ett tag tills Beas mamma och pappa kom pch sedan skutsade (stavning) dom oss till Johanna, där hade vi 5-kamp, det var superkul förutom att det hände en sak. Men jag vill inte ta upp det här. Vi körde nån grej där man skulle stoppa ner huvudet i en hink och ta upp ett äpple sedan skulle man springa till nån skål med mjöl och hitta en lökbit med munnen, det var nog roligast, och juste sedan busringde vi lite också. :P Det var kuligt. :) Efter ett tag började det spöregna så då gick vi inte och åt, och johanna och dom bakade rabarberpaj. :)
Nu ska jag fortsätta prata med Emseli. :)


Haha jag försökte ta bild pa Amelia och Martina. :P


Bea (:




Jag gillar faktist den här bilden, även man ser lite sisådär ut. :P


Sötnos!!! Eller nått. xD


Mjölig? ;)


The grudge barn? x)


Haha, mitt ansikts avtryck i mjölet! xD


jaah


Sanna och Anna. :P


Haha Anna då ;)


Sannapanna :P

ISHKPAT LINNEA


Kommentarer
Postat av: Sanna

men vad gulliga bilder på mej då! ELLER INTE xD

hahaha, <3

2009-06-13 @ 11:07:55
URL: http://tobleroone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0