RELAXINATING

Good evening (;
Vad har jag gjort idag? Jo, jag har varit i escuela och gjort tråkiga saker. Efter skolan åkte jag och Sarah iväg till MoE för att köpa en present åt Rashed. Sen i väntan på min pappa kollade vi runt i några butiker och i en hittade vi chrome shuttershades, ingen tvekan där, jag köpte ett par till mej och ett till Sarah. Fast hon får betala tillbaka senare, mohaha.
Sedan åkte vi hem till Sarah's nya hus som hon flyttade in i igår. SCHNE vad fint hus, och pool har hon också. Jag hann bara kolla runt lite i huset, hon visade mej 'mitt rum' (gäst rummet) och gav mej en donut innan jag var tvungen att åka hem.
Nu har jag duschat och ätit och hela paketet och sitter desperat framför msn i väntan på att någon intressant ska logga in. Jag ska nog återvända till det...

En schnygg bild på mej också. UFF VAD JAG ÄR COOL.

ISHKPAT!

(cp inlägg, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0