REGN, REGN, REGN..

Herregöstanes vad det ska regna hela tiden. Seriöst om det ska fortsätta så här så flyttar jag utomlands. :O
Kollade precis på vädret, tydligen ska det bara vara soligt på tisdag vad jag vet vartfall. Ska det någonsin sluta regna eller?

Idag har jag ridit, fick rida Pandora, och vi hoppade, det gick faktist ganska bra tycker jag. :) Efter att jag och Tessie var klara med våra hästar sprang vi ut och plaskade i en vattenpöl, Tessies pappa tittade jättekonstigt på oss, hihi. :P

Imorgon så börjar mitt ridläger som jag ska gå på, så jag vet inte om jag hinner skriva nått på kvällarna, men om jag gör det så ska jag försöka skriva vartfall. ;) Och jag hoppas på att få rida Pandora på ridlägret också.

Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. Äsch, ska nog gå och titta på tv. (:

PUUUUUUUUUSSSSSS LUSKIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0