OOOH SAY CAN YOU SEE?

Hejsan! Har ni saknat mej? Som ni kanske vet har jag varit i USA dom senaste dagarna. Det har varit mucho bueno. Vi anlännde i LAX (flygplatsen i LA) vid ungefär två tiden och efter en tre timmars biltur var vi äntligen hemma hos mormor. Jag däckade i sängen tio minuter efter mormor lagat sina "swedish meatballs" och sov fram tills fyra på morgonen. Vid fyra vad jag heeeeeeelt vaken och kunde inte somna. Så jag gick runt lite tills de andra vaknade och vid 10:30 då smällde det! DISNEYLAND! Vi åkte också i en husbil dit *status status* och kollade på Peter Pan (det var antingen det eller Nicke Nyfiken). Jag är såååååå stolt, jag åkte på Space Mountain och California Screamin' (stoooora berg-o-dal banor) och jag älskade dom! Jag hann äta en churo också och köpa en mad hatter hatt innan vi drog hem och jag däckade i sängen.
Igår fyllde lillkusinen Johnny 7 år så vi var hemma hos honom och firade med glasstårta och sånt. Sen efter kalaset åkte vi hem till mormor och var med våra kusiner lite.
I helgen ska vi sova hos våra äldre kusiner eftersom alla andra ska på bröllop typ. Det ska bli syperkul! Nu ska jag vara lite social med familjen.
ISHKPAT EMSELI! :D

BTW. Bilder kommer EFTER resan (:

Kommentarer
Postat av: hanna

svar: okej, tack tack :)

undrade bara, för på min lektion var hon så jobbig att magnus fick rida xd,

Kram

2009-07-01 @ 21:52:48
URL: http://miniadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0