ONE LOVE

TJENIXEN.
Nu har jag kommit hem från skolan precis. Idag var jag supermegaduktig så min geografi lärare gav mej en blå stjärna som han sedan placerade på min kind. Då senare fick jag en utskällning av en lärare som sa att det 'inte tillhörde uniformen' och att 'detta inte är en cirkus utan en skola'. Fy vad töntig denna bögskolan ska vara ibland.

Nu ska jag göra mej iordning så jag kan åka till MoE (gallerian) och köpa ett par jeans, shuttershades och en present åt Carmen som har fest immorn. Föreste tänkte jag medela att nästa vecka kommer jag inte blogga något för jag har megastora prov. Hinner inte med bloggen då. 

Nu ska jag kila, 
ISHKPAT!


Haha, jag bjuder på denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0