NIGHTMARES

Godmorgon. Eller något.
Jag sov inte bra alls inatt. Jag hade världens mardrömm där jag vart helt ensam och det var en phsykopat som ville mörda mej. Han jagade mej igenom halva Stockholm med en kniv och vart jag än sprang var han där och stirrade på mej. Jag orkar inte gå in i detalj på drömmen, men ni fattar väl vinken? I slept like crap.
Sen har jag också ont i magen, och är täppt i näsan och jag känner att en huvudvärk är på G. Därför har jag inte gått till skolan idag, och de sista timmarna har jag underhållit mej själv med Scrubs säsong 1.

Föresten, om 9 dagar ska jag till USA! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! *lycka*
Vi får se om jag bloggar därifrån, tror nog inte det. Men vi får se. Jetlagen kommer väl sitta i i några dagar så jag kanske bloggar om jag har tråkigt på natten.

Nu ska jag kolla på kläder från Forever 21, för jag har tråkigt och jag behöver kläder till sommaren. Har-har.

ISHKPAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0