LIFE IS SUCH

HEJSAN SÖTNOSAR!
Did you miss me? I know you did (dessiestyle)!
Jag har varit väldigt bloggiskt seg här under de senaste dagarna. Ärligt talat vet jag inte värför, kännde bara att jag hade lite bloggtorka, you know? Men nu, nu fick jag bloggryck och kännde att jag ska bli världens toppbloggare med typ 70 video inlägg om dagen och högar med bilder. Detta är dock lite långsökt, men bättra sej kan man göra!

Idag har jag iallafall varit i skolan, det var allmänt boring, men det fanns en 10 minuters stund under skoldagen då jag faktiskt hade FUN. Vi hade ALLA tråkiga ämnen, och jag lyckades hålla mej vaken under physiken. Woah, IM PROUD OF MYSELF. Efter skolan så hängde jag och Sarah runt lite utanför skolan, vi skulle haft extramatte men det blev cancellerat! Så vi sprang runt och töntade oss som vanligt, lekte i bibloteket och kollade igenom gammla barn böcker. Då var det en liten kille som kanske var 7 år som typ lekte tiger. Haha, då frågade jag vad han hette, det visade sej att han hette George så jag ba 'Oh my god, like George Washington. The president, you know hes famous.' och han ba 'Yea, and when I was in the bathroom I tricked this guy into thinking my name was Lindsay Lohan!'. HAHAHAHAHA, åh, har aldrig träffat en 7åring med sådan humor. Kanske bara var jag och Sarah som tyckte det var roligt, men det är våran humor.

Nu strejkar typ min youtube och den VILL INTE ladda några filmer. Har lyckats ladda klart ATL's Dear Maria men så långt har jag bara kommit. Nu ska jag desperat försöka ladda Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel (världens finaste låt)!


I'm going crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0