KÄRSÖGÅRDEN

Var på nått stället ute i ingenstans som heter Kärsögården idag, vi gjorde typ ingenting där. FÖrstår inte vad vi ingetligen åkte det för.
När vi skulle åka hem så stannade jag, Tessie, Maxie, Wille och Bea kvar för att få åka hem med Beas pappa, men såklart skulle det ju kö på motorvägen så vi fick sitta mitt i skogen och vänta i typ 2 timmar, vi slutade typ halv 2 och jag kom hem vid 15.50 och jag harändå närmast hem av alla vi som satt i bilen.. -.-
Bea hade med sej en filt eller nått som vi alla tryckte ihop oss på. Det är något jag inte ska göra om. xD
Juste, det kom nån surgubbe i hans fula bil och skällde ut oss för att vi satt på en trottoar som han inte äns körde på. -.-
Nu ska jag inte gnälla mer. :P

ISHKPAT LINNEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0