HELLO

Hejsan, är hemma från skolan idag igen. Det är tråkigt. Tänkte spela lite sims senare fast det är inte så kul eftersom att jag har blivit tvungen att installera om det så alla mina familjer och grejs är borta. :( Menmen.. Hörde att typ hela skolan ska till kvarnis på måndag, hoppas det inte fortsätter regna så här som det gör nu. För då blir det ju inte så kul. Och på fredag slutar vi skolan, seriöst vad skönt det ska bli med 2 månaders lov! :D Skriver ett inlägg senare om vad jag ska göra på lovet. :) Men nu ska jag inte fortsätta babbla, ssseee yyyaaa! :D

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer
Postat av: Jojjo Ros <3

Jennie sa någonting om att vi inte ska till kvarnis på måndag, i och med vädret. Inte S6, i alla fall. Vi ska stanna kvar på skolan och ha typ olika stationer.. Tråååååk >.<

2009-06-05 @ 16:16:49
URL: http://jojjo.ros.blogg.se/
Postat av: Johanna

vilken fin nya design i har gjort! :)

2009-06-05 @ 20:55:38
Postat av: LINNNNEA LUUUSK

Johanna: Tack så mycket ! :D

2009-06-05 @ 20:57:32
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0