*FjåWrTiWz fRedAwG*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
My god babyface.
CREWPHOTO
Förlåt Lusk, jag var tvungen... :P (förlåt Em, var bara tvungen xD)
Martin och Richard... hahaha.
Denhär var faktiskt väldigt söt på dej Tiffany! (:
Och jag är mobbad så jag fick inte joina...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Vi ser inte så taggade ut... jag tror dethär var när dom gjorde och städa skolan.
Louise och Tiffany (:
Här var man inte ready kan jag säga...
And that was Vittra's FJORTISFREDAG för snart två år sedan.

Kommentarer
Postat av: anna sagen

jag är fan riktigt glad att jag gick hem tidigare den dagen, så slapp jag knäppas på bild och skämmas! fy vilken skam! hur tänkte vi?

2009-06-10 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0