EMELIE'S WISHLIST

För dem lite mer oinformerade fyller jag år om en månad, den 15 juli faktiskt. Ändå, jag som oftast är klar med min önskelista c.a. 3 månader innan 'the due date', har slackat med min önskelista i år. Är det kanske för att jag inte riktigt är säker på vad jag vill ha? Kan vara. Men en del saker har jag suktat efter ett tag nu. Har funderat på att önska sej det, och sedan bara presentkort och sådant?

Canon EOS 400d
En laptop
Sims 3 (lite seg med detta...)
Smink
Kläder (H&M, Nelly, Hollister, Forever 21, Ginatricot)
Smycken
Ett till hål i örat! (;
MASSVIS med Twizzlers!
59 FIFTY från Junkyard
Lock/plattång

Får jag allt detta, ja då blir jag attans lycklig.
Oj fy fasiken. No life or what? Som om ni bryr er vad jag önskar mej i födelsedags present? Jaja, ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fan e twizllers?

2009-06-17 @ 19:41:44
Postat av: Carro

Jag har börjat blogga igen, Neah!

Kram<3

2009-06-18 @ 09:09:41
URL: http://absolutlarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0