EMELIE AND LINNEA'S BEST MOMENTS

Sommaren 2008 - Lusk och Emseli är ute och cyklar i Täby Kyrkby. Dom ställer ner cyklarna och sätter sej vid en buske en stund.
Linnea: AAAH! USCH!
Emelie: Vad?
Linnea: En geting! Kom vi går!
Emelie: Men Linnea. Fy vad töntigt, en fluga med ränder. Vad kan den göra?
*Hoppar på cyckeln brevid Linnea*
Emelie: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG VILL HEM!!!! *halvgrinar*
Linnea: Vad?!
Emelie: DEN STACK MEJ I ARMHÅLAN!!!!!!!!! :( :( :( :( *gnäller och grinar*
Linnea: HAHA.

NEVER underestimate the power of the GETING.

Kommentarer
Postat av: annipanni

Det var en som stack mig i armhålan när jag hade fotbollsmatch i Norge HAHA så jävla kul jag blev helt galen för det gjorde så ont ;P

2009-06-14 @ 20:53:46
URL: http://annasagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0