CAN I HAVE THIS DANCE?

Eyh wazah? How ya livvin?
Igår var jag på MoE och kollade på Streetfighter. Det var typ någon himmla kungfu/meditering film, gaygaygaygaygay.
Men före filmen fick jag och Sarah runt och letade efter en present åt Adam (hennes lillebror), men efter att ha gått runt och letat efter något ganska länge begav vi oss mot bion. Då hör jag värsta säckpip musiken, och ser massa människor i en ring. Så jag och Sarah trängde oss fram och där, precis framför rulltrappan var det några serbiska dansare och människor med flöjter som höll på att dansa och spela musik. Jag stog där och ba WTF? Sen så lyckades vi komma upp för rulltrappan, då ser vi massa människor i sånnadär stora dräkter. Bland dem fanns hamtaro, astroboy och de sju dvärgarna. Cool som jag är börja ja dansa med dom och skrek "C'mon shake it!" och "Get yo groov on!" medans Talayeh stog och asgarva och filmade där jag stog och fjortisdansa med en hamster. Sedan träffade vi Rashed och hans gäng som vi stog och snacka med en stund. Efter det gick vi och kollade på film, som sagt, gaygaygaygaygaygay.

IDAG, så har Sarah varit här. Hon sov över sen igår och vi gjorde en film och tog lite bilder. Fun, fun, fun. Immorgon ska jag kanske vara med Carmen, vi får se vad vi hittar på.

Nu ska jag kila, ISHKPAT!

Känner ni igen denna människan? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0