BORING

Hejsan! Är hemma nu, har varit hemma i typ en timme. Har varit i täby idag med Sandra, Tessie, Nejla och Bea. Där såg vi några killar vi hade träfft där förut, det var lite pinsamt. :P Jag köpte inget, eller ju jag köpte en glass, det var väldigt gott. :D Sedan åkte vi hem till mej, eller Sandra åkte hem till henne. Vi gick först hem till mej och var hos Smulan lite, sedan gick vi till Bällstaberg för att titta på en match, det var trevlans fast det var jättekallt. -.- Sen har det väl inte hänt så mycket. Äntligen mår jag lite bättre vartfall, kan gå till skolan i morgon, undrar vad vi ska göra då, finns ju typ inget att göra i skolan längre. :/ x)

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer
Postat av: Elina♥

sv; tack så mycket ! nej, jag använder inte löshår haha! gillar inte sånt:)

Puss!

2009-06-07 @ 19:55:59
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: nejla

ja va ju också där :S

2009-06-07 @ 20:26:08
Postat av: LINNNNEA LUUUSK

NEJLA: Ja juste, jag kände verkligen att det var något som saknades, sorry :(

2009-06-07 @ 20:32:40
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/
Postat av: nejla

haha gör inget , man glömmer ju bort saker då & då :P

2009-06-07 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0