BLÅSIG DAG

Hejsan hoppsan!
Idag har det inte hänt så mycket, jag och kusin har gjort en film. :) Men såklart så ska det ju inte gå att ladda upp på youtube. -.- B L Ä ! Om det blir fint väder i morgon så ska jag och kusin förmodligen åka till ett bad 'land', ni vet ett ställe där man kan bada och åka rutshkanor (stavning?) och sånt? :D

Har btw väldans ont i huvudet så jag orkar inte skriva mer nu, känner att jag måste sova tidigt idag. Jag har vänt på dygnet dom senasaste dagarna u know? Menmen. Ni får bilder och möjligtvis videon när jag kommer hem till stockholm.

Juste Tessie, är du hemma nästa vecka?


Kommentarer
Postat av: tessiluh

YES I AM :)

2009-06-27 @ 12:19:16
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0