YAH

TJABBA TJENA HALLÅ! (:
Igår lyckades jag efter en hel dags tjatande och lite hot få med Juhoo på Transformers 2. Oh yeah.
Nästa gång tänker jag se den utan några störningar. Första gången höll jag på att somna eftersom jag precis kommit hem från USA, och igår satt en liten unge brevid mej och frågade sin pappa frågor varje sekund av filmen. Heeeeela tiden "vad gör han?", "varför gjorde han så?" , "vad heter han?" , "vem är han?" , "varför ser han ut så?" etc.
Not fun.
Annars var filmen jätte bra, precis som förre gången. ^^
Annat än det kollade vi runt lite i HM och hittade en väldigt snygg klänning. (:
Jag sov över hos Johanna också, och nu har vi kommit hem till mej. Nu ska vi göra något annat.

ISHKPAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0