WHAT?

HELLU BLOGGELIBLOGGEN!
Jag är på bra humör idag. Jag och Linnea åkte ju som sagt in till stan klädda som Michael Jackson (RIP) och folk pekade och viskade. It was amazing. Jag fick också reda på att mina Farfar läser bloggen och han tycker den är mycket bra och rolig! Då blev man mycket glad! Hejsan Farfar ifall du läser detta (: Älskar dej! Iallafalafel, min kamera dog så jag måste ladda den. Suck, bilderna kommer immorgon. Immorn ska jag upp tidigt så jag kan rusa ner till farfar och limma min väst och lite annat. Paljetterna håller på att rammla av! Nu ska jag typ, göra något annat. Inget händer här.

ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: ★Cat Powers

Hejsan!

Åh mycket fint av er att hedra Michael Jackson på det viset, bra idé tjejer!



Va skoj att din farfar läser din blogg, va gulligt av honom! :)



Lycka till med västern imorgon ;)

kram!

2009-07-25 @ 01:34:24
URL: http://catpowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0