UTMANING

Jag blev utmanad av Sofia. :D

skriv 16 sanningar om dej själv och utmana sen tre personer

1. Jag ÄLSKAR bilar, som många av er nog redan vet. ;)
2. Jag har bott i skåne i halva mitt liv. 
3. Jag blev retad för min skånska dialekt därför började jag snacka stockholmska på bara 2 veckor.
4. När jag är arg är jag verkligen arg, så jag kastar saker om kring mej. Och säger massa taskiga saker om folk. 
5. Ibland önskar jag att jag bodde i skåne igen.
6. Jag vill inte ha moppe.
7. Jag vill ha bil istället. ;) 
8. Är väldans lättskrömd när det kommer till spökhus och skit.
9. Så jag vågar inte åka blåatåget på grönan tex.
10. Jag skulle inte klara mej utan musik.
11. För ungefär 1 år sen var jag värsta stallet.se nörden. xD
12. Jag var rädd för Michael Jackson förrut.
13. Jag är allergisk mot hästar, men ändå rider jag.
14. Jag gillar inte britter, hatar deras dialekt.
15. Jag är inte alltid så snäll mot folk som jag inte känner.
16. Jag har bestämmt att jag ska ha en Porsche innan jag är 30. :) 

Jag utmanar Emelie, Sandra och Tessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0