SCHNAZZLE

Tjena brats! ;>
Jag kom hem från USA en stund sen. Mycket trevligt. Men, nu är jag uber uttråkad och ligger på jetlag så jag har inget bättre att göra än en liten lista med saker som kan vara intressanta (eller väldigt ointressanta) att veta om mej.

1. Jag älskar Elvis. Han hade en sådan grym stil, bra personlighet, och han verkar som en väldigt skön snubbe. Han musik var också sjukt inspirerande. Många sångare idag är liksom inspirerade av honom, inte bara för att själva noterna lät så himmla bra men till skillnad från alla rappare som sjunger om tjejer dom träffade på baren och vill ''get freaky'' med, så hade hans låtar faktiskt en mening. Dom var liksom väldigt djupa och han berättade alltid en historia med sina låtar. He's the king.

2. Jag tycker brittisk engelska är väldigt fult. Vad mer kan jag säga? Det låter bedrövligt.

3. Jag tycker att emosar har väldigt cool stil. Nu tänker ni säkert på svarta jeans; svart munktröja; svart hår; kajal; ready to go. Jag menar då sånna som har uppklippt hår, uttunnade toppar och massa färger och ränder i håret. Jag kan själv inte tänka mej ha blått hår men det är coolt att se folk som vågar göra sånt och stå för vilka dom är.

4. Jag gillar bilar. Sålänge som är snygga så älskar jag dom.

5. Jag ville bli en clown är jag var liten, det verkade som ett väldigt ballt jobb. Balansera sej på stolar och få applåder och skratt av publiken, sedan åka hem och leva ett normalt liv. Jag insåg senare att det inte gick till så.

6. Ett annat karriär mål var att bli en fjäril. Jag trodde det var ett jobb, och det verkade så chill så värför inte? Ännu en gång krossades mina drömmar när jag insåg att det inte gick att förvandla sej till ett djur.

7. Ibland (oftast) när jag kollar på eller läser Harry Potter önskar jag att jag var en häxa på Hogwarts. Liksom screw Duke, Harvard, Yale, Dartmouth. I want some real education; hello Hogwarts.

8. Jag har haft en period i mitt liv då jag var heeeeelt twilightgalen. Jag älskar fortfarande twilight, men asså då var twilight det enda jag snackade om.

9. Om jag kunde lära mej ett till språk förutom engelska och svenska skulle det vara alviska. Hur svårt kan det vara? Och tänk vad coolt att vara flytande i alviska! Alver är så coola. Förutom Legolas. Han är gay.

10. Ibland äter jag jordnötsmör från burken. Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...

O'hoy. Over an out.

Kommentarer
Postat av: Jojjo Ros

haha

2009-07-08 @ 16:56:12
URL: http://jojjoros.blogg.se/
Postat av: Sandra

7 och 8, så rätt!! Har hänt mig med om man säger så ;)

2009-07-09 @ 22:30:35
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0