THE WAY YOU MAKE ME FEEL..

HELLO
Är hemma från Blekinge nu, har suttit i bilen typ hela dagen. Under veckan så har vi för det mesta bara varit hemma och badat nedan för huset och sånt. Men dom senaste dagarna när min mamma och pappa kom ner så åkte vi först på söndagen till Barnens gård, jag vet det låter fett tråkigt men det är ett fett ballt vattenland där. ;) Där träffade jag och Ida några trevlans killar. :P Sen på måndagen åkte vi in till nått ställe som heter Amiralen där man kan köpa skor och sånt. På tisdagen åkte vi in till stan och gick till ett ställe som heter Glassiären där man köper glass. Jag valde 3 smaker och fick 9 kulor. Efter att jag hade ätit upp den kändes det verkligen som att jag skulle spy. :S Menmen det var gott vartfall. ;) Ville verkligen inte åka hem. Men ni får bilder från dagarna också, vissa kommer imorgon. :P


Mormors hund Gina ;) <3


Älskar att bada här, fast det är ganska läskigt. x)


Kusin vitamin :P (HAHA kusin vietnam kommer ni ihåg Tessie och Em xD)


Grymt gott glass ställe. ;)


VAAAATTTTEN :D








En ybersöt kossunge på typ 1 vecka som vi träffade. :D


Denna häst hade jag velat rida på (a) :)





Resten av bilderna kommer imorgon. :D

ISHKPAT LUSK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0