TRANSFORMERS, MORE THAN MEETS THE EYE

Goodmornin' sweethearts.
Klockan är prick 6:00 nu. Jag har varit uppe i drygt en timme nu, jag kunde verkligen inte somna om.

Igår var jag iallafall på bio med Megan, vi såg då på Transformers 2: Revenge of the fallen. Minns ni föresten förra året då jag såg The Dark Knight och var helt kär i den? Jag blev mega batman-fan och tyckte filmer var så attans bra!
Varning för att det blir så med denna film. Det är en av dom bästa filmerna jag sett!

transformers_2.jpg

 

Transformer 2: Revenge of the Fallen

Rating: 5 av 5 gåsar. 

 

Jag skriver ingen handling eftersom jag suger på sånt och jag kommer säkert avslöja något jag inte borde.

Men jag rekomenderar att se filmen!

 

 

Shia-LaBeouf.jpg

 

Jag tycker dessutom att Shia LaBeouf (sha-jah labuff) som spelar Sam är väldans snygg. (A)

 


Kommentarer
Postat av: vendela

satan vilken snygg bloggdesign du har:)!

2009-07-09 @ 21:00:18
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0