LISTIGT

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
- Jag har fiskfobi.
- Jag har bara haft en pojkvan in my lafj.
- Arthur Fonzarelli ar min idol.
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Ehm... Smallow. Fortkortning av Marshmallow p.g.a min bleka hy jamfort med araberna.

Hur var du som barn?
Jag ar barn... men jag ar val lite busig och pahittig. Ganska blyg ibland men det gar bort efter en stund.

Vad tycker du om fildelning?
Kanske inte helt moraliskt, men jag har inga direkt feelings nar det galler fildelning.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nej, men ibland blir det lite problematiskt nar ens BFF hatar, alltsa HATAR ens pojkvan. :>

Vad kan man leva utan?
Vald, svartsjuka och Hugh Jackman.

Vilket är viktigast hos din partner?
Ärlighet och han ska vara en snel hest.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Neeeeeej.

Vad skulle du göra med ett friår?
Chillaxa.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Italien :>

Hur ser folk dig?
Det kan jag inte veta helt sakert. Hur ser ni mej?

Människa som gör dig enbart ledsen?
They can shove it down their oesophagus.

Värsta känslan?
Hopplöshet.

Favorit tv-program?
Scrubs, Dexter, House och Happy Days tror jag nog.

När grät du senast?
Kan man undra.

Är du vidskeplig?
Very.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Allt har kanske inte hant som jag velat, men "everything happens for a reason". Jag skulle nog anda ta tillbaka nagra taskiga saker jag sagt till vissa folk.

När blir man vuxen?
Jag vet att man ar GAMMAL nar man suger pa harda karameller, klipper ur sma serier ur tidning och klistrar upp dom pa kylskapet och nar man blir pa daligt humor om man missa "pa sparet".

Vill du säga förlåt till någon?
Njaaaaaaa.

Vem är din hjälte?
Arthur Fonzarelli, J.D, Jeff House, Bruce Wayne och Mamma & Pappa <:

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig, eftersom jag redan ar snygg <;

Vad är lycka?
Hmmmm, jag vet inte. Nar saker kanns RIGHT ON. 

Vilka personer beundrar du?
Mina heroes.

Vem har makten i ditt liv?
Me <:

Har du någon fobi?
Yes. Jag ar attans radd for fiskar och annat liv under ytan, annars ar jag val radd for det vanliga; spoken, peddosar, bolibompa draken. You know.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Jag har gjort manga pinsamma saker i mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0