IM BORED

1. Tre namn jag lyssnar till: Em, Emseli & Weirdo 2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag tycker själv att jag har en rätt sprallig och kul personlighet men jag KAN vara seriös när det behövs. 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är ganska negativ av mej och ibland när jag blir sur kan jag göra saker jag ångrar. 4. Detta är jag rädd för: Fiskar, rymden, tystnad. 5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, lycka och syre. 6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Jag kan göra allt! 7. Detta tycker jag om att göra: Ähm, jag gillar att göra det mesta lite anorlunda och speciellt. 8. Detta vill jag göra just nu: Slappa. 9. Bästa känslan: Många glada känslor. 10. Värsta känslan: När någon dör. 11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Den ska vara väldigt rolig och flummig. Just like me. 12. Är jag kär just nu? Jag är kär i Shia Labeouf! (: 13. Jag vill gifta mig: Typ. 14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bli rik. 15. Min käraste ägodel: Min iPod, min kamera och min Transformers dvd. 16. Något jag vill ha i present: En Transformers poster. 17. Detta har jag på mig just nu: En beige kortarmad kofta med midje skärp och shorts. 18. Favoritkläder: Venne? 19. Favorit djur: Får och hund! 20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock skulle jag nog säga. 21. Favoritlåt just nu: 21 guns - Green Day
New divide - Linkin Park 22. Roligaste ämne i skolan: Slöjd, om ändå jag hade det. 23. Tråkigaste ämne i skolan: Matte och musik. 24. En bok jag gillar: Twilight böckerna är ganska bra, filmen är däremot inte bäst. 25. En film jag älskar: TRANSFORMERS 1 & 2! <3 26. Favorit tv-program? Scrubs <3 27. Favoritdoft: Hollister. 28. Detta äter jag gärna: Glass! 29. Dricker helst: Slushie. 30. Favoritgodis: Twizzlers. 31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA 32. Färg på mina ögon: Blågröngråa. 33. Min längd: 160 tror jag? 34. Jag tror på: Optimus Prime! 35. Jag spelar:
ingenting alls.
36. Person jag beundrar: mina föräldrar t. ex 37. Så här bor jag: Ganska stort men stökigt. 38. Antal döda krukväxter i hemmet: 0 39. Det här tänder mig: Månen, för jag är en varulv! (Hahahahaha Tessie!) 40. Det här gör mig avtänd: Pottfrillor. 41. Favoritfärg: Neonrosa och blått 42. Favoritcitat: "No sacrifice, no victory" - Samuel Witwicky 43. En hemlighet jag vet: Säger jag den är det väl ingen hemlis? 44. Bästa present jag fått: Mina husdjur, Edmund och min kamera. 45. Senast köpta skiva: Hmmm... Papa Roach? 46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon och mitt hår (: 47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina fötter o_o 48. Udda förmåga/egenskap: Allt med mej är udda. 49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En eldsprutande drake. 50. Vad lyssnar du på just nu? New divide. 51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag var ute med Johanna, nu ska jag slöa. 52. Var är dina föräldrar födda? Min pappa är född här i Stockholm. Mamma är från USA.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Jag vet inte? 4. Vilken är din favoritrestaurang? Taco Bell (:
55. När badade du i en pool senast? Någon vecka sedan? 56. Har du varit med i någon skolpjäs? Nä. 57. Hur många barn vill du ha? Om jag måste, bara ett, två barn ärlikamed ondska. 58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Gaypop. 59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Va? 60. Vad har du för TV-kanaler? Några få. 61. Har du åkt moped någon gång? Nej... 62. Har du busringt någon gång? Ja, vem har inte? 63. Har du fått felparkeringsböter? Nä. 64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? NO! FETT SCARY! Som om ens man skulle dö! 65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? USA? 66. Har du en egen trädgård? Jupp. 67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Transformers såklart! 68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej jag kan "Du gammla du fria" sen är det blankt. 69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin. 70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Transformers : Revenge of the fallen 71. Favoritpizza? Hawaii 72. Chips eller popcorn? Chips 73. Vilken färg på läppstift använder du? Ingen. 74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha va? 75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej men jag skulle lätt vinna! 76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin 77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Minns ikke. 78. Favoritchoklad? I dont know. 79. När röstade du senast? Aldrig. 80. När åt du en hemodlad tomat sist? Två veckor sedan? 81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej. 82. Är du bra på matlagning? Nja. 83. Klarar du att tanka själv? Nope. 84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på Haha. TV shop? Nejdå. 85. Pepsi eller Coca Cola? Real americans drink coke. 86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jag andvänder det i skolan. Kul? Nej. 87. Vad var det senaste du handlade? Minns inte. 88. Har du kräkts offentligt: Nej. 89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Mångmiljardär. Då kan jag KÖPA den sanna kärleken. 90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä. 91. Har du ringt något betalnummer: Nä. 92. Kan man vara vän med sitt ex: Sure. 93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Min morbror. 94. Hade du mycket hår som liten bebis: Nä, det kom först lite senare i utvecklingen. 95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Ingen, någon arab typ. 96. Vad har du i din väska: Grejor. 97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Borstar tänderna...? 98. Vad är du tacksam för idag: Mat. 99. Var hittade du den här listan: På en hemsida. 100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Ingen.

Kommentarer
Postat av: tessiluh

sv; igår klockan 18:00 xD

2009-07-16 @ 13:35:36
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0