TOP TEN

Är himlans uttråkad, byggt två porschar på porsche-stockholm.se, jag vet, porsche nörd! ;) Menmen.. så nu tänkte jag göra en liten 10 saker ni kanske inte visste om mej lista. ;)

1. Jag är jätterädd för clowner, så jag känner mej ganska orolig över dej Emelie..

2. Jag är väldigt känslig när det gäller sorgliga saker, vilket betyder att jag börjar gråta väldigt lätt, ser jag någon gråta börjar jag också gråta.

3. Jag skulle jättegärna läsa Harry Potter böckerna, men tanken av att sitta och behöva läsa i en evighet gör att jag inte vill längre..

4. Får jag ett nytt data spel blir jag lätt beroende, kan sitta i timmar och bara spela, en gång fick jag ett spel och jag fastade så för det att jag hade spelat ut hela spelet när dagen vad slut. x)

5. Jag samlar på stör ej skyltar, ni vet sånna skyltar som hänger på dörren på hotell? Tycker sånna är jätteballa! :D

6. Skulle igentligen hetat Karlsson i efternamn, men min farfar kände för att byta. Ni som inte känner mej får tyvärr inte veta vad jag heter nu. ;)

7. Jag är helt kär i Michael Jackson, älskar hans röst och hans låtar, och att han klarade av att gå sin egen väg även om massa fula ungar trakaserade honom, han var ju väldans söt när han var yngre dessutom! Han är helt enkelt bäst och störst!


8. Jag hatar att säga saker på beställning, när folk vill att jag ska säga nått som dom vill att jag ska säga gör jag det aldrig.

9. Jag vill ha en egen apa, tycker bara att dom är så himla söta, och dom verkar vara så söta. Tänk bara att ha en liten apa bredvid en när man typ tittar på tv. :)

10. Jag älskar att bada, bara det är över 13 grader så älskar jag att bada. I havet, i en sjö, eller i badkaret spelar ingen roll. Kan bada hur länge som helst! LINNEA ÄLSKAR ATT BADA! :D

PUSS FÖR MEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0