THE DAY THE EARTH STOOD STILL

TEJANREALLASÖTAMÄNNISKORDÄRUTE!
Jag känner att jag inte har skrivit på ett tag, men anledningen till detta är att alla våra datorer hemma (okej vi använder bara två, men..) har gått och dött. Så vi har fått använda min mormors sega dator ett tag, och jag menar det.. Den är verkligen seg. Men nu när min kära far tog fram hans jobbdator så kände jag att jag måste skriva ett inlägg.

Igår så var jag på Gröna Lundis med Tessiluh, det var mycket trevlans. Vi åkte det mästa förutom dom som det var väldigt långa köer på, vi såg dessutom två väldans söta pojkar där också. ;) Och som jag skrev i ett inlägg för ett tag sen så var jag väldigt rädd för blåtåget på grönan och har inte åkt den på två år. Men såklart så skulle ju Tessie tvinga med mej på blåtåget, och jag tror jag aldrig har skrikit så mycket av räddsla förut. Men jag ville ju övervinna min rädsla så vi åkte den igen. Fast jag tror jag alltid kommer vara ganska rädd åt den, menmen. :P Sedan åkte vi insane och massa sånt. (:

Idag så var jag med Emelie, vi åkte först till eriksö och badade. Det var bara 15 grader men det var faktist väldigt skönt ändå. (: Resten av dagen känner jag att Emelie har skrivit om. :P

Så..ISHKPAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0