SCORE & ÄNNU EN LISTA

Jag har nu städat hela lägenheten OCH som belöning ska jag nog få mina älskade paljettskor. SCORE! (:

Och eftersom jag misslyckades med min "före jag fyller 13 år" lista tänkte jag göra en "före jag fyller 14 år" lista. Denna lista är lite mer seriös med riktiga mål om man säger så. (:

1. Lära mej spela gitarr
2. Lära mej skateboarda
3. Samla ihop minst 15 par Converse (ja, detta är seriöst enligt mej)
4. Skriva en låt jag kan sjunga och spela med gitarren jag ska lära mej spela
5. Göra en musikvideo
6. Skicka julkort till alla mina vänner på jul
7. Skriva klart en novel/artikel för en gångs skull
8. Få VG på ett matteprov
9. Baka en paj
10. Ha en "lemonade booth"
11. Sova under en stjärnhimmel
12. Plantera en blomma utan att den dör
13. Sy några egna plagg (klänningar, kjolar, linnen)
14. Ha ett superbowl party!
15. Sova på ett höloft
16. Kollat på Transformers ÖVER 50 gånger
17. Dansa framför folk på stan
18. Hoppa från 3:an på något bad
19. Lära mej hur man spelar schack?
20. Göra något väldigt läskigt.

Herregud, jag rann ut ur ideer efter en stund. Jaja, lista avklarad. Nu är det bara att sätta igång! (: Vad ska man göra först?

ISHKPAT EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0