OH FREK

OH NO! JAG HITTADE MIN 'INNAN JAG BLIR TRETTON' LISTA OCH INSÅG ATT JAG HAR MYCKET KVAR ATT GÖRA!
Gissa vad? Jag fyller år immorgon. 13 år. Nu måste jag och Johanna göra så mycket som vi kan!
Det som är i tjock text har jag redan gjort. Det som är i kursiv text ska vi hinna göra. Det som är utstrykt GÅR INTE att göra.

1. Åka till USA
2. Bli full på Coca Cola (har alltid velat pröva...)
3. Äta en rätt med lök utan att må dåligt.
4. Röra en fisk utan att skrika.
5. Lära mej göra något annat än rump-studs och rygg-studs på trampolinen....
6. Hoppa från trean på Tibble badhus
7. Äta en hel glasstårta själv (0 utmaning)
8. Klä ut mej till en emo och gå på stan och säga att jag heter Gladys
9. Klä ut mej till Clown och åka till grönan och låtsas som om jag jobbar där.
10. Lyckas vinka åt en unge utan att den springer iväg vettskrämmd.
11. Göra en kullerbytta på asfalt.
12. Gå upp på min vind och sitta där själv i 10 minuter utan att tänka på The Grudge - uff vad svårt.
13. FYLLA TRETTON! Kan man ens göra det innan man fyller tretton? o_o

ÅKEJ! Vi ska försöka filma detta... eller ta bilder. Vi får se hur det går. Men det ska göras. FIRST STOP, ICA!

Shopping lista:
10 coca color.
Lök.
En fisk.
Glasstårta.

Okej nu drar vi. ISHKPAT! WISH ME LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0