LÅNGT INLÄGG

HEJSAN ALLA!
Nu är jag hemma från Tessie. Sov ju över där. Det hände väldans många saker idag, men jag tar det senare. Igår vartfall så var vi först ute ett tag fast eftersom att det var för mycket mygg och vi blev rädda för Fredagen den 13 gubben så sprang vi in. Så då satte vi oss framför tvn och tittade på Power puff pinglorna, Dexters laburatorium och Johnny Bravo. (: Jättelänge sen jag såg det, men jag älskar det, haha. ;) Sen så slog vi över till en kanal som heter något med Blue, vad var det Tessie? :P Men den var lite hm.. Så vi tittade på MTV resten av kvällen/natten, vi satt typ uppe till 5 och sedan sov vi till 11. Tvn var på hela natten, haha. :P Sedan på morgonen var vi väldans döda så vi åt chips till frukost, sedan tittade på tv tills klockan var typ 4? Och då började vi sminka oss och grejs. 

Sen så gick vi ut, och då kommer 3 ungar på varsin cykel och börjar trakasera oss och säga att vi är fjortisar och divor. Så vi säger ju saker tillbaka. Och vi fortsätter till macken och då ska ju dom såklart följa med oss in och börjar slå oss och säger taskiga saker till oss. Och jag blev asarg fast jag försökte att inte säga nått lixom, fast Tessie började typ slå tillbaka och så. Så vi gick ut och då börjar vi springa så att dom inte ska hinna efter oss men det gör dom ju såklart så vi springer upp på ett fält eller nått. Där dom inte kan komma fram med deras cyklar. Och så kommer dom en annan väg och håller på. Så jag och Tessie börjar springa igen för jag ser att ena ungen tar upp grus i handen och är påväg att kasta. Sedan så gömmer vi oss bakom en buske men så ser dom ju såklart oss och börjar cykla efter oss. Efter ett tag springer vi till Tessies kusiners hus och gömmer oss där, så hör vi dom i bakgrunder fråga nån okänd tant om den hade sätt oss. Så vi går fram till framsidan så kommer ungarna igen och då när dom fick redan på att det var Tessies kusiner som bodde där så vågade dom inte säga nått mer. Sen så följde dom efter oss en bit till och så säger den ena:
Killen: 'Tycker ni att pudlar är söta?'
Vi: 'Nää..'
Killen: 'Okej jag tycker dom är jättefula, och ni är nästan fulare än dom'
Men om man tänker efter, pudlar är jättesöta tycker vartfall jag och Tessie, vi sa bara nej för vi pallade inte tjaffsa mer, och då måste ju det betyda att vi inte alls är fula, HAHA! Men om jag träffar dom ungarna igen, så ska dom få se på annat, fatta hur arg jag blev, jag typ skrek inom mej.!

Men sen så gick vi hem och kollade på Tom&Jerry, och vi var jättetrötta.

Det var väl det jag ville berätta hoppas ni orkade läsa. Det kommer kanske bilder sen. (:

Ska skriva att Luii är fett cool också! :D

ISHKPAT

Kommentarer
Postat av: E M E L I E J R [en personlig fotoblogg]

GRATTIS! Pyjamasbyxa kammade hem segern i Veckans blogg! :)

2009-07-28 @ 20:22:49
URL: http://emeliejr.blogg.se/
Postat av: tessi :D

haha blue hustler :) big love NOOOOOT ! xD

haha fan va cp dom där ungarna va på riktigt :p !

de va rätt åt dom att jag slog dom lite men man ska inte kaxa mot mig :O ! haha dom hade säkert flygit åt helvete om jag hade gjort på rikitgt (a) xD

2009-07-29 @ 11:19:15
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0