KAN IDIOTER KAN JAG

Jag har insett att min senaste kyss: No comment.
Jag pratar: med en konstig röst.
Jag tycker om: min familj & vänner, Shia Labeouf, Andy Samberg, Bow Wow och Converse
Jag avskyr när folk: inte kan slappna av och ska vara seriösa hela tiden.
Min bästa vän är: Bästa vänner* Linnea, Tessieluh, Sarah, Scott, Carmen, Johanna, Megan & Rashed
Min första vän heter: Carmen
Kärlek är: en konstig känsla. 
När jag borstar tänderna: tänker jag väldigt mycket.
När jag lagar mat: så börjar saker brinna.
Jag tänder på: Shia Labeouf (:
Jag är rädd för: Fiskar, tystnad och rymden
Den värsta känslan är: Stress och sorg
Den bästa känslan är: Att veta att man har någon som stöttar en i alla moments (:
Jag är bäst på: Ja ni, vad är jag bra på?
Jag är sämst på: många saker.
Om jag va ett djur skulle jag vara: Räknas drake som djur? Annars kör vi på pingvin. 
Min mobiltelefon är: Tröttsam. Jag vill ha en iPhone.
När jag vaknar på morgonen: Vill jag dö . . . (:
Just nu tänker jag på: ledsna gamla gubbar. :(
Bebisar är: UUUUH, påminn mej inte om bebisar.

ISHKPAT EMELIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0