HÖST.

Jag hatar Dubai.
Åkej, misstolka inte detta, det är då inte så att jag vill att sommaren ska ta slut, men den kommer ju göra det sooner or later. På sätt och vis längtar jag till hösten, jag längtar tlll dom tjocka mysiga tröjorna, dom söta mössorna och dom stora tjocka halsdukarna. Men! Tror ni jag kan njuta av dom i Dubai? Svarade ni nej så har ni mycket rätt. När sommaren pågår året runt lär man sej att inte uppskatta den.
Oh my optimus prime vad jag längtar till 2010. Thaz gon be a year to rememba (: Lusk vet why. Typ.


Emseli is already on the go with her hats. (:

Kommentarer
Postat av: therese

varfööör? :)

2009-07-20 @ 16:39:51
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0