HOME

Nu är jag hemma efter en heldag i bilen, så ni kan ju gissa hur jag mår. ;) I tisdags dagen efter att vi kom ner till skåne så åkte vi till en byhåla som heter tomelilla. Finns typ inget där, men vi åt lite och sedan åkte vi vidare till åby (jag förmodar att ingen vet var detta ligger, menmen xD) och badade där. Det var en superfin strand med jättelen sand. Vattnet var jätteskönt dessutom. :D Dagen efter så åkte vi direkt på morgonen till Barsebäck och badade vid en strand. Vattnet där är verkligen klart, fast det var superstora maneter, så jag vågade inte bada. :'( Lite senare åkte vi vidare till Lund och kollade på Harry Potter och halvblods prinsen! Har längtat sjuktmycket efter den filmen. ;) Tycker den var hyfsat bra, trodde den skulle vara lite bättre, menmen det kommer fler. :D Haha mina föräldrar säger att det märkts att jag har varit i skåne för jag säger 'hallå' som första ord i typ alla meningar. xD

Och Emelie, jag hoppas att jag får träffa dej på lördag eller söndag. Call me..

Och imorgon är det Gröna Lund med Tessie som gäller. :D

ISHKPAT LINNEA

Ps: Ni får bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Omg så coolt! :D

2009-07-16 @ 22:05:10
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0