HARRY POTTER

HEJSANSVEJSAN!
Tessie och jag har hade lite sleepover här igår, så vi busringde runt till lite folk. Sandra jag förstår inte hur du kunde veta att det var vi ? :O Är du synks? :O Aja, sen så spelade vi Harry Potter. Det är seriöst mitt FAVORITspel in the whole world! Så jag satt uppe till 02.10 och spelade. Tessie somnade vid typ 01.50 eller nått. Menmen, nästa gång ska jag väcka henne. ;)

Idag vaknade vi vid 12 eller nått och då startade vi Harry Potter igen. Fast sen så fastande vi på en bana så vi blev tvungna att stänga av. :( Juste det åskade väldans mycket i morse. Blev nästan rädd ju. :O Sedan gick vi till tåget. Men nu ska vi ha gäster om typ 3 minuter så jag måste gå och byta om. SEEE YAAA LAATER FOLKS!


HAAAARRRYYY POOTTTERR ! <3


ISHKPAT LUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0