GRAWRL

Goodevening my dear friends! (;
Är hos farmor och farfar just nu. Vi gör inte så mycket, vi har ätit och så. Niklas jagar Bossen runt huset och de vuxna sitter ute och pratar om...något.
Idag kom jag fram till vad jag ville bli när jag blev stor. Stor grej för mej. Jag har varit fundersam i ett halvår nu, när jag tröttnar på någon ide brukar jag komma på något nytt direkt men det tog länge för denna ide. Ni får tyvär inte veta vad det är, jag är lite hemlighetsfull like that! (:

BTW. Du som kommenterat i engelska, fasst du var svensk, och du satt namnet som "Till Emelie" ; jag är inte helt säker på vem du är, så lämna gärna en kommentar där du förklarar vem du är. Så du vet godkänner vi alla kommentarer före dom kommer upp på bloggen så no worries, ingen annan kan se. Men, så att du vet, är jag redo att lägga det förflutna bakom mej. (; Men som sagt lämna en kommentar mexd ditt namn, känns normalare att förlåta någon man vet vem det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0