GOOD MORNING

Hejsan folket. Vaknade för typ en timme sen och Emelie ringde och sa att hon inte kunde åka till stan idag. Och då fick jag en känsla av att jag kommer ha tråkigt idag. Så nu är min enda räddning Nejla förmodar jag. Ska nog ta och smsa till henne snart. (: Hm vad mer har man att berätta?

Juste ni vet den där fot grejen som Emseli la in? Den som svarade rätt på frågan var faktisit TESSIE! :D Och det var Paris Hiltons fot, bara jag som tycker den ser ganska skabbig ut? :S Fyblä för den. ;)

Men nu ska jag dra mej, ISHKPAT.

PS: Imorgon börjar min och Emselis 'utklädnings vecka'. :D
PS2: Känner att vi måste ha nått bättre namn för veckan, så om någon söt person har ett bra namnföslag så är det bara att kommentera det. (:

Kommentarer
Postat av: TESSILUH

haha jag visste att de var dom ! så äckliga xD !

2009-07-20 @ 16:35:59
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0