DUNDUNDUNDUNDUN

Hallojs! Nu ar jag hemma hos farmor sa det finns inga svenska bokstaver. Ni kan val leva med det?
Iallafall, jag vaknade nagra timmar sedan och tog en varm dusch, nice. Igar var vi ute med baten! Very fun! Vi akte pa tuben och sen forsokte jag aka vattenskidor men det gick inte. Efter det vilade jag lange, det tog upp mycket energi och sedan startade jag pa en liten scrapbook som jag ar very nojd med.
NU, ska jag se om vi kan aka ivag till Target sa jag kan kopa godis, lite presenter och den femte Harry Potter filmen. Har inte sett den pa as lange och jag vill kunna hanga med pa den 6de filmed nar den kommer!
BTW, HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN KOMMER UT PA MIN FODELSEDAG! :>
Det kommer bli varldens basta fodelsedag! Yeayaaaaaah. Jag har mycket att se fram emot pa den dagen... :>

Yes yes (jaja) PUSS PA ER. ISHKPAT EMELIE!

Btw, nagon mer an jag som verkligen alskar Harry Potter soundtracken? Sa attans bra.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nejmen vad läskigt, jag köpte också harry potter fem idag!!!! :O

Javisst, jag kan ha frågestund ;D <3

2009-07-03 @ 22:26:47
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: LUSK

Måste bara fråga, har du kommit hem till sverige? :O

2009-07-03 @ 22:47:20
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0