DOUBLE YOU TIMES THREE DOT SOMETHING DOT COM

Twodej (today), har jag varit med Lusk. Vi åkte och badade i... eriksö? Det var kallt, men fighters som vi är simmade vi ut till flotten och chilläxade där. Men det var inte så kul när vi väl var i vattnet och Lusk sa "vad är detdär?!" hela tiden. Jag är dörädd för fiskar. Vi fick en ny kompis också! Angus hette han. Han var faktiskt rätt cool för att vara fiskmås. Men sen langa han fett diss och flög iväg till någon boj, hahaha "Man ger dem hela sitt hjärta sen kommer dom in i tonåren och sen blir dom väldans kaxiga. Fiskmåsar alltså -.- ". 
Sen åkte vi hem till Linnea och gick på fotorunda och tog lite gulliga bilder på våra skor. Converse for life liksom? 
Jag åt hos henne också men efter det gick vi på en liten promenix och jag gick hem till mej.

Imornin' ska jag kanske åka till stan med mamma eller Lusk. Jag ska fråga mamma. By the way, hur tycker ni bloggen skulle kunna bli bättre? En design är på sätt och vis på G, men inläggsvis? Kommentera och tyck till.

ISHKPAT EMELIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0