WUT WUT?

Nu Är Det Såhär Att Jag Måste Skriva Med Stor Bokstav Som Första Bokstav På Alla Ord Jag Skriver. Och Jag Måste Göra Detta Fram Till Att Klockan Är 00.30. Då Ska Jag Nog Gå Och Sova Btw. (:

Nu Fick Jag Ett Stort Sug Efter Att Åka Till Danmark, Var Ett Tag Sen Jag Var Där. När jag Bodde I Skåne Så Åkte Vi Dit Minst En Gång Varje År, Och Det Kan Man Ju Inte Göra Här, Det Är Vädligt Surt. Men Men, Jag Klarar Mej.

Är Det Bara Jag Som Tycker Det Ser Lite Udda Ut När Man Skriver Såhär? Jag Förmodar Att Ingen Kommer Svara På Det Där, Så Jag Får Väl Anta Att Jag Är Den Ända Som Tycker Detta Ser Lite Knas Ut. Jag Känner Också Att Jag Bara Skriver Massa Skit Bara För Att Få In Detta Så Att Jag Inte Failar På Att Skriva Såhär. För Om Jag Failar Så Får Jag Smisk *Misstolk* x) Så Jag Känner Att Jag Inte Vill Faila. (:

Jag Kan Också Passa På Att Berätta Att Jag Misstolkar Allt, Jag Tror Nog Att Dom Flesta Som Känner Mej Kan Hålla Med Mej På Den Fronten. (:

Nu Kan Jag Inte Komma På Nått Mer Att Skriva. o:

Mitt Hår Är Blött!
ISHKPAT LENNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0