TOMORROW'S JUST A SONG AWAY

Mornin' y'all (: Y'all doin' fine?
Imorse flög jag, Mor min och min broder Niklas till Danmark! Känns skönt att kunna koppla av med familjen.
Hur som helst är det jul om typ två dagar, och jag har inte köpt en enda klapp. Jag måste ifs bara köpa tre st. till på jul, men i mellandagarna måste jag köpa till typ varenda levande människa och varelse.

Nejla klagade på att mina inlägg är för långa så jag ska försöka korta ner på dom lite, någon mer som känner så?

GAAAAAAAAH vad jag längtar till jul! JAG VILL ÖPPNA MINA PRESENTER! Och ge såklart (: Men jag är nyfiken på vad jag får!

Nu kom Flemmings (mamma's sambo) mamma så jag ska nog klä på mej haha. Har typ legat i myströja och trosor hela dagen hehe (;

ISHKPAT U MISHMISH.
Föresten detta inlägg blev inte så kort ändå. Jag kan inte låta bli att skriva, I love it!



Kommentarer
Postat av: johanna :D

Du emelie kom tillbaka, du har inte fått din present :( :( och vi han bara va en dag juuuu ! :'(

2009-12-22 @ 15:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0