SVAR PÅ KOMMENTAR

HAHAHA - det rimmade. (:
Okej, så vi fick en kommentar av en cool liten pyjamasbyxa vid namn Cassandra (se kommentar i inlägget nedan). Tack btw, kul att du gillar vår blogg. (:

Här är mitt svar;
Jag har både Elements och CS3. Jag tycker att Elements är bäst för att göra designer men CS3 är bättre för att redigera bilder. (: Egentligen brukar jag andvända båda när jag gör designer, jag gör grunden i Elements och sedan texten i CS. Men om jag fick välja ena eller andra skulle det bli Elements helt enkelt. Den är inte bättre, men jag är mer van vid den och tycker den är betydligt mycket enklare att använda.
Hoppas du fick svar på frågan!

ISHKPISHK U MISHMISH - EMSELI PRIME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0