SON OF A GUN

Good evening (:
Det känns ofattbart, imorgon är det julafton. Jag är så ivrig, vill liksom öppna mina klappar nu nu nu!

Igår var det filmkväll hos oss (: Det gick en västernfilm på TV, så vi kollade på den. I love västernfilmer, dom har alltid så bra handling och så är cowboysar coola! Filmen hette iaf Young Guns 2, ettan gick dagen före men jag somnade före den ens börjat hahaha. Ska se den snart iaf, för tvåan var superbra! :o Ny favoritfilm kanske?

Idag har jag köpt julklappar, glöggat och klätt granen. JAG LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR! Jag va på topshop idag också och såg värsta tuffa trosorna med muppar från sesame street på dom. Det fanns flera olika, men jag fastnade för ett par som stog "HEY BERT" på framsidan, och så var det en bild på Ernie där bak (: Dom fanns dock inte i min storlek . . .

Nu ska jag göra något annat före detta inlägg går överkurs och jag skriver typ ett helt A4.
ISHKPISHK U MISHMISH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0