SAKER JAG DAMPAR PÅ

1. Jag kunde inte hitta Å på tangentbordet förän det 7de försöket
2. Jag ska sova om 6 minuter
3. Jag skrev ett inlägg om saker jag dampar på men råkade klicka X så nu är det borta, jag ska försöka sammanfatta vad jag skrev snabbt.
Meet me half GAY . . . Black Eyed Peas SUGER.
Dom var bra förut när dom hade låtar som Lets Get Retarded etc. men nu har dom spårat ur kurs. Dom har bytt stil HELT, och nu kan Fergie typ inte sjunga längre? Deras nya skiva är bara helt eeeeeew. ):
En annan sak jag får frustrations attacker på är DUBAIS SYN PÅ JUL. Jag försöker liksom få detta hus lite juligt så jag åker till IKEA för att handla jul prydnader, men liksom what's christmas without a choklad kalender? Så jag åker för att köpa det. TROR NI DOM SÄLJER DET? NEJ! ):
Men, när jag sådana frustrerande och irriterande dilemman dyker upp brukar jag googla 'pet rats'. Jag tycks alltid hitta något att le åt (: Idag var det detta;
AAAAAAAW CUTEST FURRY LITTLE BASTARD EVAAAAR! (:
ISHKPAT PÅ ER - EMSELI THE GREAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0