MY NAH NAH NAH

Jag ska till skolan om ungefär en kvart men jag tänkte uppdatera lite innan jag satte igång med dagen.
Idag är det kallt ute - därför har jag nu på mej en fleecetröja, halsduk och en regnjacka. Jag har också på mej shorts, men det är för att jag är lite different, och jag har mjukisbyxor i väskan ifall det blir FÖR kallt.

Jag skulle ta med mej ett par skor till Sarah idag, men jag hittar inte dom någonstans. Jag hatar att inte hitta saker . . . ): Som igår när jag åkte till MOE för att köpa en jacka och skor hittar jag inte några, jag hittade en affär som sålde Emusar, som är ungefär som UGGS, men deras varianted såg ut som indianskor.

Mina stumpor har texten 'Don't hate me because I'm cute' på dom. Nu har jag en bra självkänsla (:

Förlåt för min randomness på morgonen, men jag måste rulla. Ut i regnet ska jag (: WEEHEE.
ISHKPAT & MISHMISH,
EMELIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0