I'M ONLY GONNA BREAK YOUR HEART

Saker ni kanske inte visste om mej:

Jag älskar att klä ut mej - Spelar nästan inte nån roll om vad det är, tycker bara det är ypperligt kul. (:
Jag har på mej en rosa tröja just nu - Bara för att jag är cool. (:
Jag tog hål i öronen när jag var 7 år - Onödig fakta? :p
Jag har ingen fobi för att ringa längre - Eller vartfall nästan. (:
Jag vill ha en bögkompis - Så om du är bög, så får du gärna bli kompis med mej. (:

Nu kommer jag inte på nått mer. (:
ISHKYY OCH MISHMISH LINNEA


Sorry om jag tog den här bilden av dej Sanna. (:

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det gör ingenting! :D Det är ju ingen seriös bild, du fattar! xD

2009-12-10 @ 18:40:52
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0