I WANNA ROCK WITH YOU

Hejsan everyone.
Jag kollade just på mitt Harry Potter spel och blev en aning ledsen. Ni som har följt bloggen know why. (;

Idag på bussen hem från idrotten snackade jag och Tessie om våran framtid. Vi hade värsta storyn:

Jag och Tessie sitter på bussen, när bussen ska stanna så funkar inte bromsarna, och eftersom att det är halt på vägen så glider vi rakt ner i ett dike, bussen välter och både jag och Tessie hamnar i koma. Vi ligger i koma i ungefär 5 år. När vi vaknar kommer vi inte ihåg någonting, det ända vi kommer ihåg är att vi är kompisar. Vi är även psykiskt sjuka, och såfort någon vi inte känner säger hej eller nått till oss så blir vi jätterädda och typ börjar skada oss själva eller nått.
Alltså var bussen vårt öde. Om den skulle klara sej och inte krocka skulle vi klara oss, men om de inte hade klarat sej hade allt det hänt oss. (; Tur att inget hände dåå. :)

Nu ska jag gå och fortsätta städa mitt rum tror jag. (; För det är gaaaanska städat nu, vartfall bättre än innan. And thats good. (:
ISHKPAT LUSKIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0