FRUDELUT

Hej barn :) Ett fakta om mej är att ja suger på att blogga, jag är på i perioder, sen så kan det ta flera dagar innan jag bloggar igen. Men jag försöker . . .
Ett annat fakta är ATT JAG KOMMER TIL SVERIGE OM TRE DAGAR. Linnea har reserverat mej hahaha.
It's gonna be fuuuuun. Men eftersom jag ska träffa min Lusk ska jag till Mall of Emirates idag och köpa en julklapp till henne :)
Idag vaknade jag med värsta konstiga kännslan. Jag ville garva men det va inte kul. Därför försöker jag få ut allt detta garv nu genom att skratta åt ointressanta saker. Och nej, jag försökte inte vara humoristisk, utan jag håller faktiskt på med detta just nu.
En av min pappas fiskar dog här om dagen. Jag hatar fiskar därför kom det inte som en stor sorg för mej. Jag uppdaterar kanske när jag kommer till skolan, för nu ska jag dra (: Men ni får hare gött.
ISHKPAT & MISHMISH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0