FOREVER YOUNG

HEJSAN. (:
Jag har ypperligt tråkigt just nu. Och jag sitter och lyssnar på musik, låten jag lyssnar på har jag spelat om och om igen ganska länge nu. Men jag kommer inte berätta vilken låt det är, för då kommer ni tycka jag är gay. (:

Idag har jag varit i stallet, ifall ni inte visste så går jag på ett ridläger nu som är i 5 dagar. Fast det är bara en lektion varje dag och det tycker jag är fett segt för jag vill ha 2 lektioner varje dag. Aja, jag valde ett hoppridläger ifall ni ville veta. Idag fick jag rida Fanta, harryface på det. (: Fast jag vet inte om jag kommer få rida henne resten av veckan, men jag får väl hoppas på det. Det vi red idag var ganska svårt och Fanta tvär stannade framför ett hinder i galopp (hur fasen går det ihop? xD) wellwell, jag ramlade inte av iallafall. (:

Nu ska jag gå och spela gitarr eller nått, för jag har som sagt ypperligt tråååk.
ISHKPAT LUSK

Imorgon känner jag att jag ska ta med kameran till stallet så ni får lite biiiilder. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0